Zamieszczone przez Maicroft
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez MaicroftA po co, przeciez tu wszyscy ulani powozacy tymi malym TSI twierdza ze jest optymalnie :diabelski_usmiechDoświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Eidos71I znowu zaczyna się standardowo, jak w większości tematów: podśmiechujki właścicieli dieselków z silników benzynowych...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsoj bondzio bondzio. szkoda ze sie nie ustawilem z toba na kresce nim zchipowales
Komentarz
-
-
Eidos71, Akurat ja powoze jeszcze starym skansenem, ktory pojemnosc ma jak dwa TSI, a mocy tyle co tu po wielkim modzie, wiec z czego mam sie smiac, ze turbiny nie musze chlodzic, ani rozgrzewac, czy ze na wymiane oleju zamiast 3,5l wlac trzeba prawie 7l :lol:
Pewnie na jakims forum Golfa jest opis kogo to auto i co jest dokladnie zrobione
Komentarz
-
-
Sorki za "uniesienie się" - choć właściwie to była uwaga, a nie nerwy. Ale takie targi, które silniki są lepsze, nic już nie wnoszą do tematów i "trącą myszką". Sorki za OTDoświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zadam może pytanie totalnego bęcwała tuningowego no ale cóż, zapewne są osoby bardziej doświadczone w temacie i moją ciekawość zaspokoją
Powiedzcie mi, dlaczego programy są pisane pod PB98? Tzn jeśli powiedzmy inna wersja 1.4TSI generuje 160KM i robi to na PB95 to co stoi na przeszkodzie aby nasze CAXA robiło tak samo :P
Pytanie za pewne z głupa ale mimo wszystko liczę na odpowiedź
Komentarz
-
-
Hmm, no Ok, ale finalnie maksymalna moc jest rozwijana przy obrotach, gdzie gada jedynie sprężarka...
Może zadam inaczej pytanie - co fizycznie stoi na przeszkodzie aby napisać poprawny program dający dobre rezultaty przy wykorzystaniu benzyny 95? Jaki dokładnie efekt występuje, który to uniemożliwia?
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez iFiHmm, no Ok, ale finalnie maksymalna moc jest rozwijana przy obrotach, gdzie gada jedynie sprężarka...
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Innymi słowy - możesz uzyskać dużą moc z CAXA jeżeli wstawisz wiekszą sprężarkę, ale musisz spodziewac się zmniejszenia mocy przy niskich obrotach.
Powiedzmy, że wstawiam sobie turbo z wersji 160KM (teoretycznie). Teoretycznie byłbym wtedy w stanie tak dmuchnąć, żeby przy ~5k obr/min mieć te 160KM... Nikt mi tego jednak nie zrobi na PB95... Moje pytanie, dlaczego? Jaki jest tego powód?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiHmm, no Ok, ale finalnie maksymalna moc jest rozwijana przy obrotach, gdzie gada jedynie sprężarka...
Może zadam inaczej pytanie - co fizycznie stoi na przeszkodzie aby napisać poprawny program dający dobre rezultaty przy wykorzystaniu benzyny 95? Jaki dokładnie efekt występuje, który to uniemożliwia?
Z moich 137 koni udało się uzyskać 145 koni i to jak usłyszałem na granicy spalania stukowego. Domniemuje , że programowo przestawia się również moment zapłonu w celu zwiększenia mocy. Przejechaliśmy się ostro z podpiętym laptopem. Ja byłem dalej zdecydowany na Pb 95, więc uznaliśmy, że dla 8 km nie ma to sensu i został wgrany program fabryczny. Co ciekawe nie chciał z powrotem wejść przez złącze i komputer musiał wylądować na stole. Klasą fachowca było to, że potraktował to jako doświadczenie i pomimo 3 godzin pracy rozstaliśmy sie jedynie uściskiem dłoni.
Przy czym otrzymałem zapewnienie, że przy 98 byłoby spokojnie ponad 150 kucy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bob the builderDomniemuje , że programowo przestawia się również moment zapłonu w celu zwiększenia mocy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiMoże zadam inaczej pytanie - co fizycznie stoi na przeszkodzie aby napisać poprawny program dający dobre rezultaty przy wykorzystaniu benzyny 95? Jaki dokładnie efekt występuje, który to uniemożliwia?
Komentarz
-
-
iFi, jak rozmawiałem z Witkiem z MR Motors to bezpieczny program dla CAXA to 150hp 250nm - oczywiście na seryjnych gratachkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIiFi, jak rozmawiałem z Witkiem z MR Motors to bezpieczny program dla CAXA to 150hp 250nm - oczywiście na seryjnych gratach
Rzekomo nasze CAXA mają też blok silnika taki sam jak wersja 160KM - to tylko info jakie dostałem.
Rozważałem mocno zrobienie chipsa ale chyba jednak zaczekam do końca gwarancji... Przynajmniej w razie czego nie będę sobie pluł w brodę, że mogłem jednak poczekać...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiRozważałem mocno zrobienie chipsa ale chyba jednak zaczekam do końca gwarancji... Przynajmniej w razie czego nie będę sobie pluł w brodę, że mogłem jednak poczekać...
very good idea :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIiFi, jak rozmawiałem z Witkiem z MR Motors to bezpieczny program dla CAXA to 150hp 250nm - oczywiście na seryjnych gratach
biorąc jako przykład moje auto -> pozostaje tylko potwierdzić ;-)kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiPoza gwarancją na razie powstrzymuje mnie wewnętrznie kwestia wytrzymałości naszych silników. Zastanawiam się czy przy przebiegach na poziomie ~32kkm rocznie nie wykończę silnika w dwa sezony... (oczywiście chodzi o jazdę z zachowaniem wszystkich prawideł poprawnej eksploatacji).superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiHehehe... nie nie... nasi panowie Kazikowie niech zajmują się czym potrafią... samochód jeśli już miałby gdzieś iść to do kolegów z Twojej stopki piramida.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
iFi, ja z własnej praktyki powiem ci że akurat po programie silnik lepiej pracuje, mam na myśłi kulture pracy, jest mocniejszy z "dołu" nie słychac klepania zaworów, nie szarpie tak przy ruszaniu.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
Komentarz